Cilat janë ushqimet e pasura me vitamina nga A-ja tek K-ja

Këshilla dhe informacione shumë të vlefshme që duhet t’i zbatoni edhe në praktikë.

Vitamina A

Ushqimet ku mund ta gjeni: Patatet e ëmbla, karrotat, spinaqi, drithërat e pasuruara.

Përfitimet: Përmirëson shikimin, sistemin imunitar dhe sistemin riprodhues.

Vitamina B1 (thiamina)

Ushqimet ku mund ta gjeni: Krundet, drithërat e plotë, produktet e miellit, buka

Përfitimet: Ndihmon organizmin të përpunojë karbohidratet dhe disa proteina

Vitamin B2 (riboflavina)

 

Përfitimet: Ndihmon në transformimin e ushqimit në energji dhe në prodhimin e qelizave të kuqe të gjakut.

Vitamina B3 (niacina)

Ushqimet ku mund ta gjeni: Mishi, peshku, shpendët, buka integrale, drithërat e pasuruar.

 

Përfitimet: Ndihmon me tretjen dhe në formimin e kolesterolit

Vitamina B5 (acidi pantotenik)

Ushqimet ku mund ta gjeni: Mishi i pulës, lopës, patatet, tërshëra, drithërat, domatet.

Përfitimet: Ndihmon në transformimit të karbohidrateve, proteinës dhe yndyrnave në energji.

Vitamina B6

Ushqimet ku mund ta gjeni: Drithërat, produktet e pasuruara të sojës, patatet, të brendshmet e kafshëve për konsum, qiqrat

 

Përfitimet: Ndihmon me metabolizmin, sistemin imunitar dhe zhvillimin e trurit tek foshnjat.

Vitamin B7 (biotina)

Ushqimet ku mund ta gjeni: Frutat, produktet e mishit, pjesa e mëlçisë

Përfitimet: Ndihmon organizmin të prodhojë yndyrna, proteina dhe gjithçka tjetër për të cilën qelizat kanë nevojë.

Vitamina B12

Ushqimet ku mund ta gjeni: Peshku, shpendët, mishi, produktet e bylmetit dhe drithërat e pasuruara.

 

Përfitimet: Ndihmon organizmin të prodhojë qeliza të kuqe të gjakut.

Vitamina C

Ushqimet ku mund ta gjeni: Specat e kuq, specat jeshilë, kivit, portokallet dhe agrumet, luleshtrydhet, brokoli dhe domatet.

 

Përfitimet: Mbron ndaj dëmtimit të qelizave, mbështet sistemin imunitar dhe ndihmon organizmin të prodhojë kolagjen.

Vitamina D

Ushqimet ku mund ta gjeni: Vaji i mëlçisë së peshkut, vaji i peshkut, produktet e pasuruara të bylmetit, drithërat e pasuruar.

 

Përfitimet: Është e nevojshme për kockat, muskujt, sistemin imunitar, dhe komunikimin e brendshëm mes trurit dhe trupit.

Vitamina E

Ushqimet ku mund ta gjeni: Drithërat e pasuruar, farat e lulediellit, bajamet, gjalpi i kikirikut, vajrat vegjetalë.

Përfitimet: Ndihmon kundër dëmtimit të qelizave.

Vitamina K

Ushqimet ku mund ta gjeni: Zarzavatet dhe barishtet si spinaqi, brokoli, lakrat e vogla dhe lakra.

 

Përfitimet: Është e rëndësishme për shëndetin e kockave dhe mpiksjen e gjaku

al}lsiLOGO_LRI_lgi
Selia Qëndrore

Rruga Sami Frashëri
Godina 20/10
Tiranë, Shqipëri

Zyra e Kordinatorëve

Tel: +355 4 2270 412
Tel: +355 4 2270 413

Zyra e Sekretariatit

Tel: +355 4 2258 665

Zyra e Shtypit LSI

Tel: +355 4 225 758

info@lsi.al, www.lsi.al