Facebook po përgatitet për sezonin e festave duke nisur me një numër të vogël të dyqaneve pop-up.

Kompania njoftoi se do të hapë pop-ups me më shumë se 100 marka në nëntë vende të ndryshme. Prodhimet e 100 markave do të jenë në dispozicion për blerje përmes dyqaneve pop-up dhe ato janë disa nga markat më të dashura në Instagram dhe Facebook, sipas një postimi në faqen e internetit të kompanisë. Disa prej atyre markave përfshijnë Love Your Melon, një linjë veshjesh që ndihmon në rritjen e ndërgjegjësimit dhe luftës kundër kancerit pediatrik, dhe dy vëllezërve të verbër, një linjë veshjeje jofitimprurëse që dhuron të gjitha të ardhurat për hulumtimin e verbërisë.

Megjithëse ky është një hap i vakët në dyqanet fizike të shitjes me pakicë për Facebook, mund të jetë një shenjë e asaj që do të vijë për strategjinë e shitjes me pakicë të kompanisë. Krahas dorës së Facebook-ut në VR me Oculus Rift, kompania po lançon gjithashtu një pajisje të quajtur Portal. Pajisjet e Portalit të Facebook prite të lançohen këtë muaj, por është e paqartë nëse do të jenë në dispozicion për blerje përmes nëntë dyqaneve pop-up.
Dyqanet do të mbeten të hapura deri në shkurt 2019.